lördag 26 mars 2011

Hallon/Banan...

Det blev en sådan shake till frukost idag Hallon/Banan smak testade jag. Först tyckte jag den smakade bara banan...lite sött för mig sen slog hallon smaken igenom så det blev bättre. Nu var inte min iskall, nästa jag tar skall jag stoppa i lite is i för då tror jag det blir riktigt god...från start!!!!

Lördag morgon och inte vilken lördag som helst..för idag har jag ett eget badrum så jag behövde inte gå iväg för o göra mig klar..Kan ni gissa om jag njuter i fulla drag???? Även om det är en del saker att ordna till veckan så kan jag använda mitt hem igen...Ingen är gladare än jag.....Det var rätt kallt ute i morse...men vad gör det när solen skiner och fåglarna kvittrar så vackert...Det är riktigt skönt som balsam för skälen att vara ute. Det är under mina rundor på morgonen som jag strukturera dagen........... För mig blir det start smarta tankar och så är man igång på ett så skönt sätt..

Till lunch idag blir det nog en shake till eftersom jag till butiken snart sticker....

Lev dina drömmar............./Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar