söndag 13 mars 2011

Ord från barnbarnet!

En ganska nybliven mormor eller momo! Som den lilla säger..Kortet är tagit för 4-år sedan när lilleman var en liten kille, ganska färsk i livet.. Han är lyckligt oventandes om hur jag har sett ut.. när jag var överviktig.. Sist han var hem till mig så undrade han "vad är det här" för nått som ligger här??? Det som han kastade runt med var mina jätte jeans i stl 52. Vi sitter runt bordet i köket jag håller upp byxorna och säger dom här byxorna hade jag på mig förr..... 2 stora ögon tittar länge utan ord...sen säger han neeeej momo du har inte sådana byxor  du har ju strumpbyxor.......


Snart är det Måndag!!


Kram Mia



2 kommentarer:

  1. Barn är sköna, de pratar direkt från hjärtat.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Ja så sant så. Han såg så fundersam ut innan han sa något.

    Ha ré gott!
    Kram Mia

    SvaraRadera