onsdag 9 mars 2011

Posten & Bring citymail

"
Nu é de gjort! Ringt till bägge dessa företag och på mitt allra snällaste sätt!!!! Ställt frågan "Hur svårt kan det vara att lägga posten i rätt låda" ???? Det har varit ett problem under en längre tid, ja sen vi fick ny postutdelare.. Men jag har ju ett ganska enkelt efternamn som jag dessutom är alldeles ensam om i porten så jag kan inte ens förstå hur svårt de kan vara att misslyckas???? För de senaste veckorna har jag fått post på Söndagar... Frågade om de har börjat jobba då?? men de sa NEJ.. Ja jag får posten av grannen som hittar den i hallen när de kommer och ser till sin lägenhet....Att jag ilsknade till idag har ju sin naturliga anledning...När telefonen ringer och rösten i luren  frågar varför jag inte är där jag  tydligen borde vara, då fick jag nog...
Bring city mail intygar ifall att de står för outförsedda utgifter om de har misslyckats i sitt jobb....


Om solen fortsätter skina såhär underbart...Då kan även min Cykel dammas av snart.. Å då blir det ännu enklare att hålla kroppen igång....

"Gläds åt de du har istället för &  längta efter det du inte har"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar