måndag 21 mars 2011

Vårdagjämning!

Ny vecka med nya utmaningar..Visst är det skönt o givande. Det har till och med börjat spira i "kärleksörten" på balkongen som jag knäppte kort på idag, den har kommit upp flera centimeter.. det börjar lukta vår!!!!!!

Denna vecka är sista veckan på stambytet så ner räkningen är igång. Sen ska det besiktigas och återställas det som har blivit skadat under arbetet.. För det är ju ingen idé att höja standarden i badrum och toalett.... om standarden sänks i resten av  lägenheten... eller????

Ett träningspass på vibrationsplattan är avklarat idag, ny tid på onsdag väntar igen...Det jag väntar mest på just nu är faktisk mitt KÖK..längtar såååå efter att allt blir klart, så jag kan få återgå till mitt normala kostliv...Skapa vid spisen o göra nya recept till min kommande bok..Tänk om jag glömt bort hur man lagar mat??? Ja det kan vara sant...för det tar 21 dagar att skaffa sig nya vanor och jag har haft 56 dagar på mig att glömma hur ett normalt liv fungerar med alla bekvämligheter...

Måndag det var idag & den har givit mig så fantastiska kontakter på en fin nivå. Vilka härliga kvinnor jag åt lunch med idag. Kändes som vi känt varandra lääänge....

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar