torsdag 10 mars 2011

FB Lunch Stockholm!

FB Stockholm på Lunch idag

FB Stockholm på Lunch idag

FB Stockholm på Lunch idag
Vilken härlig lunch träff jag har varit på idag... Marie Söderberg har arrangerat så att vi som bor i Stockholm och i dess närhet dessutom kan träffas öga mot öga inte bara ruta mot ruta... Toppen idé... Jag har idag haft äran att träffa kreativa kvinnor och en man. Så mycket energi runt borden... Jag har inte koll på vad alla heter så därför blev det bara Marie som fick sitt namn i text. .
Lunchen intogs på Marions Gastro http://www.marionsgastro.se/#/home.. Jag ser fram emot nästa lunch redan.

Full av energi studsade jag ner mot Stureplan och hade nästa möte...ett möte som också gav frukt... Eller som man sår får man skörda, den kan passa in just här..För idag blev det skörd...


Vi ses o hörs!  Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Heeeej där , härlig och frsäch sida, ja här trivs jag:) kram

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!! Tackar så hjärtligt för den fina kommentaren.. Du är såååå välkommen till mig. Ha de bäst/ Kram

    SvaraRadera