tisdag 1 mars 2011

Träningsresultat...6 månader senare!

6 månaders träning på Vibrationsplattan  http://www.biokarma.se/content.php?page=2  har gjort sitt allra bästa. Dax att fira!!!! Att ge sig en klapp på axeln känns ganska bra... Jag började med 2 gånger i veckan i 5 månader. Den sista månaden har jag kört 3 pass i veckan...Det har verkligen gett resultat. Men just för stunder så är det inte riktigt bekvämt att träna 3 ggr i /v. Motstånd pågår i kroppen, men det är ju någon tröskel jag håller på ta mig över. Och det tar ju ett tag...Så det är bara och bita i..Och se sitt "VARFÖR" med träningen. Och hur mycket bättre jag mår av det.. Även när det är tungt!!!!! Jag har fått muskler och bränt en hel del underhudsfett...Fått mycket bättre balans, för det har jag haft dålig.. Min hållning har även blivit bättre...(Rakare i ryggen)...
Att sätta mål och delmål gör jobbet så mycket roligare..Och framför allt när resultaten kommer.. Ge sig själv morötter. Både små och stora..Tänk om någon  eller jag själv hade sagt till mig för si sådär en 15 år sedan att livet skulle se ut som det gör nu..Då hade jag nog ruskat på huvudet och sagt något bortförklarande..Som det skulle hjälpa mig..Eller byggt en osynlig mur....jag hör inte vad som sägs !!! Att du kommer träna på ett så organiserat sätt... Jag får ett leende på mina läppar när jag tänker tillbaks på hur det varit....

Så har måtten förändrats sig på 6 månader:

  • Midja 87/84
  • Bröst  90/83
  • Lår     60/54
  • Stuss  104/100,5
Snart iväg på nästa pass för kropp & knopps bästa.

"Ta vara på ditt liv det går inte i repris"

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar