måndag 28 mars 2011

Men så det kan gå...

när huset är fullt av rester av "Stambytet".... Ungefär så här har jag agerat idag.... Inte ensam det är tur man har vänner som kan ge en hjälpande hand när det börjar bli galet för mycket...Men det finns ett slut på det hela... är övertygad och envis i den tanken...Men det har kostar på att både bo och jobba i denna röra...Men i dag slog det mig att varför ska jag åka o träna när jag har heldagspass i hemmet??? Avbokar tiden !!!!!  Ibland kan man ju tro att man är gjord av något annat material än människa!!!! På med bäckebältet så jag går åt samma håll som kroppen....ja det är så illa mellan varven & nu har det liksom blitt alldeles för mycket för kroppen så då är den extra envis....men nu förtiden är det ju så att jag är klokare så det behöver inte vara klart i dag.....Det kommer kanske vara klart till PÅSK i år eller nästa år???? vem vet...Men jag har inte tappat tron på att få lite städhjälp av de som stökat ner...Hoppet är det sista som sviker...Som sagt goa vänner som förgyllt min dag på så olika vis...Saker händer o jag sitter o njuter kaffe vid mitt köksbord.. Med lunch mys och massor uträttat under långlunch blir det mycket avhandlat...Helt klart en dag som jag sent glömmer.....Naglar ja de växer väl ut nya igen...o handkräm det går det massor av ...

"Skratt förlänger livet"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar