torsdag 24 mars 2011

Träningsvärk är rätt skönt...

Ja det känns ju att kroppen får jobba när man vaknar och knappt kommer ut sängen... Envis som en röd gris klipper jag navelsträngen av sängen och tar mig upp i röran...Ja jag skriver röran nästan med stora bokstäver...För det är rörigt nu innan allt är klart med stambytet..Alla springer som yra tuppar och mitt i allt finns det en höna som försöker göra sitt allra bästa i röran...Det är inte bara träningsvärk i kroppen just nu...utan i knoppen med!!!! för det har visat sig att planlösningen i badrummet är ändrad när allt klart, kan ju vara en glad överraskning på ett sätt....Men då får jag inte plats med det som fanns där innan det hela började....PUH va ska man säga... inget eller????
Har haft en full rulle morgon eller förmiddag...mitt i allt ringer det o vips ska mitt källarförråd flyttas tillbaks...framförhållning??? nu är det tillbaks i varje fall.. Med lite energi i kroppen ska jag nu börja förbereda mig för ett pass i butiken...där får idag våra vip kunder rejält med omsorg av oss och dessutom bjuder vi vipkunderna på 30% rabatt på köpet...
En stund i dag på förmiddagen kände jag  mig som damen på bilden....

Vips så har jag druckit något som gjorde att jag kom tillbaks igen i mitt rätta jag...känns ju rätt hemskt när man känner att nu rinner jag ut igenom mig själv...Men jag har packat ihop mig nu i orginalförpackningen..

Va rädd om dig! 


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar