onsdag 16 mars 2011

Lunchen idag....

Blev faktiskt en hemburen pastasallad med kräftstjärtar.... Den räcker gott o väl till 2 måltider åt mig. Så det blir ju inte dyrt att köpa med hem när jag har 2 mål av det.. För det är inte alls genomförbart att stoppa i sig hela salladen. Ändera får jag sitta så länge så det känns tröstlöst bara för att äta upp....Eller så dumpar jag hej vilt för det blev för mycket...för kroppen att ta hand om. Så det blir halva halva för mig...Så tar jag lite olivolja istället för dressingen som ligger i förpackningen. Den får hoppa i soppåsen dressingen gillar inte köpta sådana alls...

Nu är jag så där lagomt mätt i magen..jobbar vidare en stund..... sen väntar Kulturinslag under eftermiddagen. Att det ska ta 25 år att komma igång o upptäcka huvudstaden ?????? Men men varför deppa över det, inte jag inte...Nu har jag ju alla möjligheter i världen att upptäcka det JAG vill i mitt liv....OOOOOOOOOO vilken känsla de är...

Solen skiner från en underbart Blå himel.... Lev väl! 


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar