torsdag 31 mars 2011

Har inte....

Fattat riktigt ännu att jag har varit till Tandläkaren utan att behöva laga HÅL!!!!! Det är 10-år sen det hände...Jag är nästan i chock tillstånd...Vi, Jag och min tandläkare har jobbat stenhårt på att få till det i min mun... daglig användning av starkt flour och gnugga borsta skölja mmmmmmmmmmm... Mina tänder tog jätte mycket stryk innan jag blev omopererad till min Gastric Bypass....för jag kräktes så mycket och åt mediciner som inte alls var snälla............mot min kropp... Känns nästan som det skall firas för detta är STORT. Till och med min son har suckat när jag kommit från tandläkaren med en faktura i handen och nya tider inbokad för fortsatt lagning...Jag är bara så LYCKLIG som det går att vara....Det har gett resultat vår jobb..mitt och tandläkarens.....Blir varm i kroppen när jag ser hur mycket pengar jag sparat på ett besök......ja det är mellan 8-10 tusen varje år???? som jag har lagt på tänderna...Jag har varit på utredning om det skull finnas någon annan anledning men inte det inte....så då får man vacker betala själv.......

"Chanser i livet får man inte dom tar man"


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar