fredag 22 april 2011

100%...

Frånvarande från alla kanaler i 1 dygn...En utmaning i sig...Men Fokus på något helt annat...Mitt BARNBARN...Denna lilla goa kille har fått 100% av mormor sen onsdag eftermiddag....Jag valde att inte starta igång maskineriet på över 1 dygn......Jag valde att se honom och de andra i min närvaro med 100% istället..För att känna sig riktigt sedd och få varan nära och fixa tillsammans.....det känns rätt skönt och lägger nog en varm gro grund till mycket fint här &  nu och ..i framtiden...
Vad gjorde vi DÅ? Var ute i det fina vädret med picknic...fixade till med lite påsk pyssell............Och hade besök av Tuppen som lämnade påsk present..Avslutade dagen med en god  middag som vi lagat tillsammans................Kan nog vara en blivande "kock" denna lilla kille....


"Idag blir det ny utflykt & dagen avslutas med "kock" bestyr...med min bästa hjälpreda..."


"De är gott o leva" // Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar