onsdag 6 april 2011

Bemötande...

& Attidyd till varandra och till själv är ett intressant område...som jag gillar....Starkt ...Tror att de kan påverka hela vårat liv...Bemöt andra så som du själv vill bli bemött...Brukar jag alltid tänka....Är din Attityd värd att smittas av???? Med dom tankarna tror jag att vi får ett "rikare" liv....på olika vis...

Idag har jag blivit så fantastiskt bemött på olika vis. Från flera olika håll alla redan....Dagen känns ju rätt ung ännu... Lunchen har ju precis fått tagit sin plats....

  • Både öga mot öga vid kundbesök
  • Fått mail från fina människor som vill ha min "hjälp"
  • Blev nyss uppringd från ett företag....som strödde rosor över min Blogg
Dagen är ju som sagt rätt ung...så hur skall den sluta....???? Och mitt i alltihop står jag och bakar kanelbullar....kände innan  allt detta hände, att jag behövde fylla på mitt skapande förråd...och då blev det bullar dagen till ära....Har redan lovat målarna att de får agera provsmakare!!!! utan protester antar de utmaningen...
Blir det några kvar... tror jag de kommer väl till pass i kväll...hörde ett rykte om att det är en "bra fotbollsmatch" på TV.....sonen med killgänget...ja resten förstår du själv....

Att få ett ord på vägen kan vara avgörande!!

Lev väl/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar