onsdag 20 april 2011

"Framgångsverket"

Ja där tillbringade jag de första timmarna på dagen..Ni kan tro att jag som redan är så fylld av ideér, lyckades skaffa ännu flera ideér under denna fagra morgon stund....Jätte trevlig grupp med intressanta personer..Jag var där som gäst och var inbjuden av Marie Söderberg, Marie är som jag Blogg skribent...se länk till hennes fantastiska Blogg här... http://www.dreamlifeincity.blogspot.com/....

Att träffas och göra affärer det kan man göra på många olika vis..För mig känns det helt rätt att knyta kontakter på detta sätt...Skapa relationer som leder till affärer!!!! Kan det bli bättre?????? Bizmakebiz är ett sätt..Och gruppen jag besökte idag heter inget mindre än  FRAMGÅNGSVERKET...

Efter Bizmakebiz träffen minglades det vidare...... Helt klart får man till sig det man "sänder ut" att man saknar i livet.....så var inte rädd att berätta vad DU saknar...Det kan löna sig...

"Många är det som hoppas på framgång. Få är det som jobbar för det"


Njut av dagen den går inte i repris// Kram Mia

4 kommentarer:

  1. halloj..kul att läsa och tack för länken..ser du har en blogg med adress som en webb..det här måste du berätta vid tillfälle..kram

    SvaraRadera
  2. Halloj på dig mé...

    Ja du jag berättar så gärna...

    Njut av kvällen & tack för idag!

    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Kul att träffa dig på Framgångsverket i morse. Jag håller med dig, det är ett härligt sätt att knyta nya kontakter och göra business på.

    STOR kraam

    Vi hörs

    /Linda

    SvaraRadera
  4. Tack det samma Linda..Lika trevligt att träffas igen... Visst är det så...utan kontakter inga möten inga affärer....hua mig.... Möten & kontakter sitter alltid BRA...

    Önskar dig en skön Påsk helg!!
    Lev väl..Kram Mia

    SvaraRadera