måndag 18 april 2011

Halsmandlarna ska bort...

Ja idag är det dax för mitt goa barnbarn att ta bort halsmandlarna och ev skrapa på polyperna...Det känns just nu som tiden står stilla eller går riktigt sakta...Håller tummar & tår att det går gallant..Operationen görs på Sophia hemmet..

Hans mamma alltså min goa dotter tog bort sina halsmandlar när hon var rätt vuxen...vi satt o pratade om det igår..det är ingen rolig operation...Jobbiga minnen.... 

När jag tog bort min halsmandlar...för ca 43 år sedan har jag ett minne av att jag fick ligga på en "stryckbräda" & min mamma tuppade av så de var henne de fick ta hand om...

Men JUST nu så ligger "lilleman" på operations bordet.....& jag sitter redo med en kopp kaffe att bege mig till mina underverk......


Lev i nuet// Kram & Kärlek...Mia

2 kommentarer:

  1. Jag minns när jag tog bort mina.
    Det var länge sen....
    Ingen rolig historia.

    Dom tar säkert hand om honom på Sophia hemmet, som är ett VÄLDIGT bra sjukhus.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja Nettan Tack för din omtanke!
    Det känns tryggt att han är där...Han är nu vaken och allt har gått bra...

    Kram//Mia

    SvaraRadera