torsdag 14 april 2011

Idé rik afton...

De är faktiskt sant...Tillstånd är smittsamt...Bevis finns hos mig idag...Jag är så full av ideér på alla vis.... Hur gick det till ??? Det kan man ju undra.....Men det var på detta vis att jag igår kväll var bjuden till Marie Söderberg på en kanon trevlig kväll där det var en skara kvinnor så full proppade med ideér att det smittade ner mig...Så härligt så....Bara att kliva in i Maries hem gav inspiration i massor. Och kollar man in Marie underbara BLOGG så förstår du ännu mer vad jag menar...http://www.dreamlifeincity.blogspot.com/

Det var visning av kläder designade och tillverkade på ett snyggt o inspirerande vis..Kläderna kom från Lena Aspemar som driver företaget Belle Epoque toppen snygga kläder.Länk till Lenas sida..http://www.belleepoque.se/webb/...

Kläder färg & form har alltid legat mig varmt om hjärtat...Men det har ju inte alltid varit så enkelt med kläder...när jag bodde i min kropp som hade storlek 52...Det är en sådan underbar känsla numera att kunna handla kläder som jag tycker om och mår fin fint i...Inte BARA får plats i......  jag provade klänningen som är på bilden....snygg och skön...men det var inte den som fick följa med mig hem...2 andra ropade högre.....

Jag vet att drömmar kan bli sanna...


Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Underbart Mia!

    Visst är det härligt när idéerna "poppar som popcorn".
    Jag är också en glad ägare till en klänning från Belle E.

    Ska bli spännande att få höra om alla dina idéer.
    Vi ses i morgon

    Kram

    /Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Vilka härliga kläder o detaljer det var på kläderna från Belle E...Kul ja vi ses i morgon...jag tar en klänning på mig dagen till ära...

    Idé fyllda kramar från mig....

    SvaraRadera