onsdag 27 april 2011

På väg...

Mot dagens BÄSTA  uppdrag...mormor hela dagen...Det är mycket känsla i ett sådant uppdrag..Att få följa en liten kille i hans liv..Och orka med det...För när mina barn var små hade jag inte alls denna ork och möjlighet att vara aktiv..Som jag kan vara idag..Idag leker jag med.....Inte sitter och ser på.... Övervikten som jag bar på satte många käppar i mitt liv..på olika vis...Att förändra sitt liv till det liv jag lever idag.............Går knappt att beskriva i ord..Så glada ord finns inte....JIPPI...

SÅ DU som idag befinner dig på "fel" ställe i hälsans tecken...Helt enkelt har "ohälsa" Så hoppas jag att du finner just ditt "VARFÖR" TILL DET HELA OCH HITTAR STYRKA I ATT FÖRÄNDRA byta LIVSSTIL..För vi äger ju vårt liv och vår  hälsa....


Det är aldrig för sent att förändra!!!


Önskar Dig en fantastisk DAG...Hör jag inte av mig mer idag så vet Du varför...Mormor har full rulle med annat...


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar