onsdag 27 april 2011

Intressanta möten...

Idag har det varit spännande att vara med sig själv...Dagen har bjudit på två intressanta möten. Möten mellan mig och eventuellt blivande partners...Nu ska det tas stora beslut...Så det blir att sätta sig på kammaren och tänka till.. Ligger det rätt i tiden????? För mig??? För OM det passar?? Där är svaret i varje fall JA...Så det är det praktiska och lite annat som jag behöver ta ställning till.. Härligt när beslut ska fattas och det börja ge affärer av denna art......

De andra mötet gav mig massor med svar på massor av frågor... Ni kan tro att jag är en fena på att hålla människor i jobb....på olika vis...här gäller det att tänka snabbt och hänga med i svängen...För i media branchen går det inte  s a k t a...utan här går det undan och då gäller det att skaffa kontakter som har snabb leveranstid... Förhandlingar på hög nivå...Det känns bra fint..att bygga upp sitt koncept med bra partnerskap..

Att skapa sig ett personligt "varumärke" ligger mig varmt om hjärtat...Och att hjälpa andra att finna sin bästa "Livsstil" i hälsosam riktning är utmanande och givande...Att se människor växa på insidan på samma gång som de minskar sin vikt ...Det är en stark känsla som jag är tacksam att jag får dela med andra...

Sol inne sol ute sol i varje sinne..Ha ré bäst! 


Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar