torsdag 7 april 2011

Just nu...

Håller ja som bäst på att packa upp & städa mitt hem....Kastar och värderar om vartannat.....behöver jag ha kvar???eller inte ha  kvar?????? Ja den frågan kan man ställa sig i många sammanhang....Såsom saker,grejsimojs, kläder, relationer & massor av annat:..... Ut med det som suger energi ur en och in med det som ger energi...Nu har det ju blivit nya förger på många ställen i mitt hem.....Hela mitt arbetsrum är omgjort....så härligt ljust o frächt...Energin i detta rum känns fantastisk....Skall satsa på att få bort flyttkartongerna i dag i mitt skapar rum....Har nu inhandlat och skall inreda i gröna nyanser i det rum som jag tillbringar mest tid i....Grönt är en fantastisk färg att inspireras av & inspirera andra i... Jag har valt olika nyanser.....Den gröna färgen symboliserar tillväxt , harmoni bla...
Se länk om gärgen grön.. http://sv.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%B6n.. 


Färger ger liv! Vilken färg är din favorit färg??


Njut av eftermiddagen/Mia





2 kommentarer:

  1. Tack för ett trevligt möte idag. Hoppas att du snart ska komma i ordning igen.
    Vi hörs
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Hej & Tack själv Linda, jättetrevligt o träffas..O kartongerna är borta från mitt arbetsrum...de börjar ta form...sååå skönt..Tog en paus o kollade in "Du är vad du äter" med Anna skipper..

    Njuta av kvällen!
    Ses snart igen...Kram Mia

    SvaraRadera