måndag 25 april 2011

Träna - Träna - Träna...

Efter varje morgon promenad känner jag mig så fylld av ENERGI..........YES.... Så som Bamse blir när han tar sin Dunderhonung... Stor & Stark NU finns inga hinder!!!!! Om om de finns har jag energi att ta mig förbi på något sätt...Vägen är inta alltid rak...

Träna gör jag för att hålla kroppen igång på ett roligt sätt.....Går,går &går..i morgon blir det "Vibrationsplattat igen efter Påsklov" Kroppen har ju inte haft det enkelt att släpa runt på min Övervikt i en massa år..Så nu gäller det att ge kroppen det den behöver tillsammans med vad jag behöver...Energi nivån behöver vara i BALANS så att kroppsvikten behålls.............Jag såg före Påsk att i genomsnitt äter vi i Sverige 17 kg godis per år...Det är ju enorma mängder..För det finns ju massor med människor som inget godis äter...HUA HUA...Och en sådan helg som PÅSKEN kan ju göra att det "äts" sådant som inte var planerat/falla för frestelsen saker....Jag blev bjuden igår kväll på godis och gjorde ett eget val att tacka JA. (Kola snören inte hela påsen utan jag tog 3 remmar) men så sött de är...drar riktigt i munnen..Men  men nu är dom bort i varje fall.....

God råd är dyra brukar man säga...men här får du ett gratis....Om nu Påsken har satt sina spår !!!!Vänta inte med att göra något åt det...Det blir inte enklare i morgon...............


Dag 2 i veckan redan...här går det undan...


Hörs & Hörs!!! Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar