söndag 17 april 2011

"Öppnar butik" igen...

Favorit i repris.... kommer nu...Jag öppnar butik igen hemma!!  Byta storlek på kläderna har ju sina aviga sidor det med. Det är oerhört skönt att gått från stl 52 - 38..En kostsam men otroligt trevlig problematik!!!! Nu har jag provat igenom alla mina kläder.......Att öka upp sin träning som jag gjort de sista halvåret har satt sina härliga spår....DET är MASSOR som är för STORT.... Att jag har massor med kläder har ju sina naturliga förklaring...jag jobbar ju en del i butik o säljer kläder...så då slinker det ett o annat med hem...som nu kan bli lycklig ägare hos någon annan... Färg & form är ett brinnande intresse hos mig.... Tänk o ha egen butik ?? vem vet???

Men hur som haver så har jag en del att erbjuda dig som har storlek 40,42,44 (mest 42) är det!
Vad är det för märken?

  • Rose bud
  • Vera of Stockholm
  • Noa Noa
  • Signal
  • Kapp Ahl
  • B-yong
  • Ze-Ze  mm,mm
Ja de är några av märkena som finns..
Vad finns?

  • Jackor
  • Kappor
  • Kavajer
  • Kjolar
  • Byxor även 3/4 dels byxor
  • Blusar
  • Koftor
  • Tunikor
  • Klänningar
  • Sjalar
Vår/sommar/höst/vinter kläder är framme......
Det är mycket svart. Men även andra färger som beige, grönt, lila, rosa, blommigt...

Kostar?

  •  Från 50kr-150kr
Hur gör jag om jag är intresserad?

  • Kontaktar mig/Mia på följande vis mia@levdittliv.se eller 070-716 53 29. Jag har bokat av tider i min kalender från och med i em.och framåt. 
Var finns Jag? Jag bor i Södra Stockholm. Resten får du reda på vid kontakt..Hoppas vi är överens om det...

Kram & Mycket kärlek till oss alla som arbetar med sin "viktresa"...

Ser fram emot o höra av dig SNART....../Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar