lördag 16 april 2011

Odla sin hälsa med Anti-Jantelagen..

De kan man göra på många olika vis! Ordet odla kan man använda till mycket....
Orden Odla & Så har ju masa dubbla ande meningar..... Jag har sagt det förr & säger det igen...Jag gillar Anti-Jante lagen...Som man sår får man skörda.....Där börjar nog Odlingen till sin HÄLSA!!

  • Du är mer värd än du tror
  • Du skall tro att du duger
  • Du har helt unika förmågor
  • Du är en unik varelse
  • Du har all kunskap som du behöver
  • Du är jämlik alla människor
  • Du är av stor betydelse för andra
  • Du sprider glädje till människor
  • Du ger människor ett värde
  • Du kan förverkliga vad som helst
Ibland har jag känt att en del av de människor jag har haft runt mig förr hade en benägenhet att få mig stanna kvar där jag var. Det blev ju otryggt för andra när jag började förverkliga mina drömmar

Jag har hittat mycket kraft i Anti-JantelagenSå min förhoppning är att den kan stärka även dig.
För du är den viktigaste personen i ditt liv.

"Varje disciplinerad ansträngning ger mångdubbel belöning"

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar