tisdag 5 april 2011

Så börjar det..

Sakta men säkert finnas en ände på detta med Stambyte... Det är inget som jag kommer genomlida en gång till i mitt liv...jag lovar...Det har är som ett långt träningspass...med små & stora hinder!!! förhandlingar och att stå upp för sitt ord...Innan söndag i denna vecka kan det kanske vara  mitt hem igen.... Det har gett mig många funderingar på saker såsom integritet som är så viktigt...men det ordet ströks ur ordboken under dessa veckor....överflöd är ett annat ord som har knackat på hos mig... överflöd av massa saker som gick att vara utan i så många veckor...intressant....att leva utan vatten!!!! ja de gör ju över hälften av jordens befolkning...jämt!!! Jag tycket det var skiiit jobbigt att vara helt utan i 4 veckor sammanlagt 8 veckor utan toalett/dusch!!!! Värderingar förändras när man utsätts för sådant man ej kan påverka...Hur agerar man och hur påverkas kroppen & knoppen?????  JAG BEHÖVER FÅ TILLBAKS MIN ENERGI IGEN!!! Känner mig rätt drenerad just nu...

Hur ska jag få tillbaks energin??? JO vara med människor som ger och tar positiv energi, massage, go middag med vänner...till helgen väntar party med "gänget" igen.....bara av att jag skriver ner dessa rader börjar det bubbla av energi i mig på ett helt annat sätt än vid starten av inlägget!!!!! Visst är det härligt att "Tankens kraft" kan göra så bra saker...

Tänk rätt- Bli framgångsrik!


Njut av dagen! Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar