onsdag 13 april 2011

Jag är både rörd & berörd...

Av all respons jag fått från så många på så olika vis av de reportage som varit den senaste tiden i  media om mig. Det senaste dygnet har antal besökare här hos mig slagit alla rekord.................Jag vill på detta sätt vis ER som har hört av sig till mig att jag är både RÖRD & BERÖRD av era härliga uttalanden....Det har varit många heja rop vill jag lova och min telefon har gått varm...så varm att jag dagen till ära har skaffat en ny.....Men det var ju dax så jag gör det med ett leénede på läpparna....

Det är otroligt intressant att även just DU som kanske bor i något av följande länder följer min BLOGG så som:
  • USA 
  • Danmark
  • Filipinerna
  • Thailand
  • Finland
  • Singapore
  • Ryssland
  • Ungern
  • Bralilien
  • Botswana
Det här är några av de länder som jag har gäster ifrån regelbundet...Det är helt otroligt för mig att intresset för min BLOGG skulle bli på detta vis....Och åter igen ett stort tack till alla härliga ord och även de uppdrag som har kommit mig till via denna väg...

Kram Mia

2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren på min blogg!
    Jag blev VÄLIGT glad över den.

    Nu ska jag ta och läsa igenom din blogg.
    Jag har föresten lagt till dig i min blogg.

    Ha det så gott // Nettan

    SvaraRadera
  2. Härligt med nya Blogg vänner.. Världen krymper med dessa verktyg...

    Lev väl i vårvärmen/Mia

    SvaraRadera