tisdag 12 april 2011

Läs om mig i TARA nr 6 om du vill!

Som sagt så är det ett reportage om mig...Journalisten Eva som har intervjuat mig för denna artikel har tillsammans med Conci som är fotografen fått till det riktigt bra. Men åter igen att se sig själv i tidningar det är något som man får lära sig...
Jag kommer med bilder en annan dag då jag har ett litet haveri i min maskin park just för stunden..Ska börja ordna det hela i morgon...
Reportaget handlar kort och gott om hur jag har under de 10 år som gott sen jag gjorde min sista  Överviktsoperation har kommit till det liv jag lever idag...Hade som sagt ingen aning DÅ att jag skulle komma hit idag..Men jag är riktigt stolt över det jobb jag gjort med mig själv och fortfarande kommer få göra resten av mitt liv...för att fortsätta vara här och  nu & fortsätta må så himla bra...Och att det dessutom skulle bli en del av mitt jobb....att kunna hjälpa både opererade & människor som vill se över sin livsstil, att komma på rätt väg, det  känns helt fantastiskt...


Som sagt tidningen finns i butik idag och framåt ett tag...

Nu ska det fixas till en middag efter en lång dags arbete....Jag känner mig riktigt nöjd för stunden...


Kram Mia

4 kommentarer:

  1. Grattis till viktnedgång och en fin artikel i Tara!

    Lycka till med allt i fortsättningen!

    Joanna

    www.livsvinst.se

    SvaraRadera
  2. Hej Joanna & Tack så jätte mycket.. Det har varit en häftig resa.

    Kollade in din sida, kanon fin och DU har ju själv gjort en jätte härlig viktresa...Grattis!!
    Känns som vi har mycket gemensamt...Kul...

    Hälsar Mia

    SvaraRadera
  3. Grattis Mia! Ska bli intressant att läsa reportaget om dig.

    Må bäst!
    Vi hörs.

    kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Ja de var en massa sidor Linda...Vi hörs & ses ju snaaart....

    Lev väl & dröm vacker..

    Kram Mia

    SvaraRadera