fredag 29 april 2011

Vaknar med träningsvärk..

Det känns jäkligt bra att vakna med träningsvärk i hela  kroppen..fast mest i överkroppen...Känns som en större Asfaltsmaskin har plattat till mig....Helt klart märks det att jag har börjat jobba med mina armar på ett annat sätt när jag tar min morgon runda....==== resultat.....Ja visst....Armarna har ju alldeles för stor kostym...ja helt klart för mycket hud på överarmarna räcker i varjefall och blir över...Men hur jag än tränar kommer jag aldrig och få till de som jag vill med den huden....Men jag vet ju hur det såg ut från början så jag är rätt nöjd med det som syns...Man kan säga att det ligger en hög med muskler i vila ......om det är någon som lägger sin blick just där..... Vad har jag börjat med DÅ? Jo jag tar en halvliters petflaska och fyller den med vatten, en i varje hand.....sen bär det av ut och flaskorna vilar i varje hand och jag pendlar och rör mina armar hela tiden....Heja heja...Egengjorda hantlar duger för mig.......blir jag dessutom törstig så finns det nära att lösa den biten.............
I dagnär jag var ute och tog min runda...fick jag en idé...ja de kommer rätt ofta ideér....Varför inte starta en "GÅ GRUPP" med kost & motionsråd.....Och det behöver inte så tidig som jag är ute!!!!!...för jag kan faktiskt gå fler än 1 gång om dagen...

"Det är alltid det första steget som är svårast att ta"


Ha ré gott...Hörs snart igen//Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar