måndag 25 april 2011

Annandag Påsk...

Sista dagen i Påskhelgen.. Måndag....Start på ny vecka med nya härliga aktiviteter...Jag startade veckan med min runda ute i naturen...hur skönt som helst...och inte var det trång heller????.....det går snabbare och snabbare...så skönt...heja heja!!!!!

Frukosten har intagits på balkongen...skönt, det känns fritt och sitta ute...och äta...Tog lax och skinka med paprika och rullade ihop till små "Korvar" En kopp kaffe fanns också på sin plats...Massor med vitaminer och mineraler tankas dagligen i min kropp så att jag och kroppen orkar hålla samma tempo... Jag vet hur det är när kropp och knopp inte är överens och vill inte "hamna" där igen.....

Nu ska jag göra som kycklingen på bilden...... sitta still o filosofera en stund....


Kuckeli ku...vi hörs snart igen....Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar